مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:252023-10-10سياسي

 کمک های سازمان های بین المللی برای پناهندگان تنها یک درصد است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یومیکو تاکاشیما در دیدار با استاندار کرمان ضمن تقدیر از دولت ایران  برای حمایت و کمک به پناهندگان اظهار کرد: - نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان:  کمک های سازمان های بین المللی برای پناهندگان تنها یک درصد است نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کار های بزرگی در ایران برای پناهندگان انجام می شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، یومیکو تاکاشیما در دیدار با استاندار کرمان ضمن تقدیر از دولت ایران  برای حمایت و کمک به پناهندگان اظهار کرد: همه کمک های سازمان های بین المللی درباره پناهندگان تنها یک درصد است و 99 درصد اقدامات توسط دولت ایران صورت می گیرد.

وی افزود: وظیفه من است که کار خوب دولت ایران برای پناهندگان را به کشور های کمک دهنده مالی اطلاع دهم تا منابع بیشتری جذب کنیم.

نماینده کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان در ایران گفت: باید به دنیا بگوییم چه کار های بزرگی در ایران انجام می شود و آن را به عنوان یک مدل معرفی کنیم.

 او افزود: ضمن اینکه با تهیه برنامه ای، درخواست جذب مالی بیشتر با توجه به نیاز ها در کرمان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کمک های سازمان های بین المللی برای پناهندگان تنها یک درصد است

 کمک های سازمان های بین المللی برای پناهندگان تنها یک درصد است